O nas

Biuro rachunkowe AKORN powstało w 1999r.

Założycielem i właścicielem biura jest Anna Kornacka, absolwent Wyższej Szkoły Menadżerskiej w Warszawie w zakresie Rachunkowości i Finansów. Posiadająca ponad 30 letnie doświadczenie w księgowości. Właścicielka posiada licencję Ministra Finansów nr. 22082/01, a prowadzona działalność jest objęta ubezpieczaniem OC.

  • 200+ Klientów
  • 1000+ Deklaracji
  • 1,670+ Rozliczonych wniosków

Współpraca z naszym biurem będzie idealnym wsparciem dla Państwa biznesu.

Nasze biuro pomaga przedsiębiorcom w budowaniu perspektywicznego biznesu poprzez profesjonalne doradztwo oraz systematycznie rozszerzaną wiedzę z dziedziny rachunkowości.
Ofertę kierujemy zarówno do spółek prawa handlowego jaki i do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. Obsługę klientów prowadzimy w siedzibie naszego biura w Piasecznie przy ul. Poniatowskiego 16A jak i u zleceniodawców. Prowadzimy pełną i uproszczoną księgowość, zajmujemy się obsługą kadrowo- płacową. Pracujemy wykorzystując narzędzia elektronicznej wymiany danych z urzędami i naszymi klientami, oszczędzając Państwa czas i pieniądze. Przygotowujemy sprawozdania do KRS, PFRON, GUS, ARR i innych w tym również dla potrzeb kredytowych, zasiłkowych, sprawozdawczych. Powierzając nam prowadzenie księgowości uzyskują Państwo kompleksową obsługę, profesjonalną i rzetelną usługę, pełną poufność i bezpieczeństwo powierzonych danych.
W ramach usług zapewniamy naszym Klientom bezpłatne doradztwo księgowe oraz podatkowe. Indywidualne podejście do klienta oraz konkurencyjna cena są naszym atutem.